mandag 15. april 2013

Revolveromtale - "Undead and Unpopular" av MaryJanice Davidson


HVILKEN BOK?  "Undead and Unpopular" av MaryJanice Davidson

HVOR HAR JEG FÅTT DEN?  Kjøpt som eBok og lest på iPad/mobil.

HVA HANDLER DEN OM? Den skogale vampyrdronningen Betsy Taylor har virkelig hatt sitt å stri med i denne boken som er nummer fem i serien. Hun har bestemt seg for å sultestreike - ikke mere blod med andre ord -, hun fyller snart 31 år og håper intenst at hennes forlovede, vampyrkongen Eric Sinclair, arrangerer surpriseparty, OG hun har en zombie på loftet!!!

HVA SYNS JEG? Etter en litt kjedelig start tok boken helt av og jeg storkoste meg med alle de finurlige krumspringene Betsy Taylor finner på. Vampyrfeberen har vel lagt seg for lenge siden, men jeg kommer aldri til å svikte Betsy og alle bøkene i serien SKAL jeg lese :)


Har du lest noen av bøkene om Betsy Taylor?




2 kommentarer:

  1. Jeg har fortsatt ikke plukket opp igjen den første boken, men det høres jo veldig lovende ut når jeg leser om serien hos deg, Anette.

    Det at vampyrfeberen er over betyr jo ikke at vi må slutte å lese om disse fascinerende skapningene :D Heldigvis.

    SvarSlett
  2. Har sett dessa böcker på den engelska bokhandeln i stan och funderat på att läsa dem. Men jag skulle helst låna dem från biblioteket och provläsa först. Och biblioteket har dem inte...

    SvarSlett