mandag 29. april 2013

Revolveromtale - "Tills døden skiljer oss åt" av Ingrid Elfberg

HVILKEN BOK? "Tills døden skiljer oss åt" av Ingrid Elfberg

HVOR HAR JEG FÅTT DEN? Bestilte den på AdLibris etter å ha lest om den på en svensk blogg.

HVA HANDLER DEN OM? Erika prøver å komme seg bort fra sin ektemann Gøran, som mishandler henne både psykisk og fysisk. De jobber begge i politiet, og Erika tar et vikariat i Gøteborg i et forsøk på å etablere et nytt liv. Men Gøran følger etter og bruker deres felles hund, Boss, som pressmiddel.

HVA SYNS JEG? Etter en litt treig start ble boken utrolig spennende, og i tillegg til sin kamp mot ektemannen måtte Erika også være med på å løse en vanskelig sak om en forsvunnet arkitekt. Slutten kom som en bombe og det likte jeg godt! Anbefales :)


Anette

-blogget fra min iPad -

2 kommentarer:

  1. Denne ble jeg litt nysgjerrig på, men akkurat nå er det inntaksstopp her i huset! Nå skal jeg virkelig gjøre en innsats for å lese noe av det som allerede står i hylla- de er jo engang tatt inn i varmen for at de skulle leses!
    I går begynte jeg på "Ekstremt høyt og utrolig nært" som kom i hus etter dine varme anbefalinger- jeg elsker den!!! Du kan notere deg for en raison d´être; å gi oss gode lesetips ;o) Takk- 1000 takk!!!

    SvarSlett
  2. Liten info. boken kommer på norsk til høsten. Dette er bok nr 2 av Ingrid Elfberg, den første het - Se til meg som liten er (Gud som haver - svensk tittel). Hilsen jentene på Silke.
    Og takk for hyggelig omtale

    SvarSlett