tirsdag 16. april 2013

Boken på vent :)


 

Ukens bok på vent oppdaget jeg på en svensk blogg, og bokomtalen var så bra at jeg bestilte boken med en gang. Dessverre husker jeg ikke navnet på bloggen, men om jeg kommer på det skal jeg selvfølgelig linke med en gang!!

Boken heter "Tills döden skiljer oss åt" av Ingrid Elfberg, og virker utrolig spennende :)

Tills döden skiljer oss åt

Ingrid Elfbergs nya psykologiska thriller har en devis: En polis slår inte sin fru.
Erika står utanför poliskollegan Annas dörr med bara en väska i handen. Hon berättar inte varför hon hals över huvud flytt från Stockholm, lämnat sin man Göran, som också är polis, och sin älskade hund Boss på nyårsafton. Anna tar henne till sjukhuset med spräckta revben, ett brutet finger och en blåslagen kropp.
Det dröjer inte länge innan Göran kommer efter till Göteborg. Men Erika har bestämt sig ­ han ska inte vinna, även om han håller hennes Boss som gisslan.


Finn flere bøker på vent hos Beathe og Beathesbokhylle :)



9 kommentarer:

  1. Huff, for et ekkelt tema. Gir sikkert lesning med høy puls :)

    SvarSlett
  2. Enig med Tine, ekkelt tema; håper Erika kicker ass i løpet av fortellingen da :-D Forlate voffen; nei, den hadde jeg måtte tatt med altså. Hihi. Jeg blir så imponert av dere som leser på svensk.

    SvarSlett
  3. Spennende med litt grøss :-) Jeg har overhodet ikke hørt om den før så det var fint med tips om en bok i en sjanger jeg liker :-)

    SvarSlett
  4. Den høres tøff ut - særlig for en hundevenn. Og det bokomslaget gitt. Spennende etterhvert å lese hva du synes.

    SvarSlett
  5. Denne har jeg ikke sett før, men høres spennende ut

    SvarSlett
  6. Wow, imponert over at du les bøker på svensk. Eg har prøvd, men tykjer det er veldig vanskeleg...kjøper helst ikkje svenske kokebøker heller, sjølv om dei ofte er mykje billigare på svensk enn på norsk. Boka ser spennande ut - god fornøyelse :-)

    SvarSlett
  7. Ny forfatter for meg, og boka virker ganske creepy ... Selv om den aboslutt virket spennende! Imponerende at du leser på svensk!!

    SvarSlett
  8. Denne tror jeg at jeg har lest om et eller annet sted, og jeg ser frem til å høre hva du synes om den når du har fått lest den. Boken virker spennende! Ønsker deg en fin kveld,Anette:)

    SvarSlett