søndag 20. mai 2012

Smakebit på søndag :)


Ny søndag og nye smakebiter hos Mari og Flukten fra Virkeligheten. Jeg presenterer i dag en smakebit fra boken jeg nettopp har satt tennene i; "Undead and Unreturnable" av MaryJanice Davidson. Min favorittvampyr, Betsy Taylor - dronningen av alle vampyrer - skal nå gifte seg med sin konge. Drop-dead gorgeous Eric Sinclair er den utvalgte og bryllupsforberedelsene er i full gang. Men selvfølgelig er det skjær i sjøen. Og utfordringene blir ikke mindre når man har selveste djevelens datter som halvsøster!!!

UndeadAndUnreturnable cover.jpg

"She looked like a dirty old man's dream with her long, butterscotch-blond hair, big blue eyes, and red peacoat. You know how minister's kids will sometimes go wild when they finally get away from their parents? Laura was the devil's daughter (no, really), so her way of rebelling was to be as nice and sweet as possible. A dastardly plan."

Dette er bok nummer fire i serien på åtte, og jeg gleder meg virkelig til å lese den :)

Klem fra


13 kommentarer:

  1. Tusen takk for smakebiten:-) Denne må serien må jeg sjekke ut litt nærmere tror jeg....sikkert noe jeg vil like :-) Tusen takk for boktips Anette og ha en super duper Søndag:-)

    solskinnsklemmer fra Beathe

    SvarSlett
  2. Jeg leste de først bøkene i denne serien for noen år siden. Veldig underholdende bøker. :)

    SvarSlett
  3. herlig smakebit :) har ikke hørt om denne serien før ... hmmm ... dette må undersøkes nærmere :)

    SvarSlett
  4. Disse bøkene høres virkelig festlige ut :-)

    SvarSlett
  5. En fantastisk blanding av ulike ting i samme bok! :-) Jeg ser virkelig for meg at disse bryllupsforberedelsene kan bli utfordrende! Ha en riktig fin søndag!

    SvarSlett
  6. Takk for smakebit, denne var fullstendig ukjent for meg. Ha en fin dag videre. :)

    SvarSlett
  7. Denne hadde jeg ikke hørt om, noter noterer:) Hørtes veldig underholdende ut:) Takk for herlig smakebit Anette:) Ha en fin søndag:)

    SvarSlett
  8. SV: Tusen takk Anette :) Veldig fornøyd selv også :D

    SvarSlett
  9. Ha ha, for en fornøyelig smakebit Anette :) Som sagt tidligere jeg skal forsøke meg på denne serien en vakker dag.

    SvarSlett
  10. Denne vampyrserien har jeg ikke hørt om, virker som underholdende lesing :)

    SvarSlett
  11. Spennende! Dette var en ny serie for meg!

    SV: Ja, det er det!
    Tusen takk!:)

    SvarSlett
  12. Jeg fikk sååå lyst til å lese boka da jeg så coveret, men så leste jeg om den ... Ikke min smak, men takk for smakebiten :))
    Ønsker deg ei glad leseuke :)))
    Klem fra Pia

    SvarSlett