onsdag 9. mai 2012

My life story.......



...is written by...


..me!!!


Som lidenskapelig dagbokskriver siden jeg var 13 år er jeg for tiden i lykkerus. Hos kipekee fant jeg dagbøkenes svar på Rolls Royce, og for ikke mange dagene siden lå den i postkassen min. Svart med gullskrift, fantastisk lekker og med mange hundre blanke sider som bare venter på å bli fylt ut :)

Jeg anbefaler absolutt et besøk hos kipekee, en nettbutikk som tilbyr alt fra te og duftoljer til reiseartikler, søte skilt og analoge kameraer!

Ha en herlig dag og titt gjerne innom min giveaway, den finner du her!


Klem fra


9 kommentarer:

  1. Så gøy at du fortsetter å skrive dagbok selv i vår digitale tidsalder, Anette! Bøkene blir en skatt og fantastisk å ta fram og mimre med på gamlehjemmet. ;-)

    SvarSlett
  2. WOW - det kaller jeg dagbok, jeg skrev også i mange, mange år.. så sluttet jeg.. kanskje starte igjen, for den der var rå..;)

    SvarSlett
  3. Hei igjen! Kjekt med ros, takk:) Og takk for svar! Det eg er ute etter er å flytte heile sulamitten frå blogg.no-bloggen til nær sagt kva som helst anna. Det ser ut til å vere heilt umuleg å finne ut av - noko som gjer meg berre meir lysten på å unnsleppe dei. Blogsoft er ikkje noko bra.

    -Elin

    SvarSlett
  4. Åh! E og vell ha! Nesten så e må kom på visning ;)

    SvarSlett
  5. Skal du følgje meg vil eg tilrå tordenstierne.wordpress.com, for det er dit eg flyttar blogg.no-en.

    SvarSlett
  6. Kjempestilig. Dagbok har eg aldri skrive, men eg har skrive mykje anna. =) Eg òg har giveaway for tida: http://bokverdami.blogspot.com/2012/05/solskinsgiveaway.html =)

    SvarSlett
  7. Så fin da:) Dagbok har jeg alltid skrevet, selv om jeg ikke har tatt vare på alt så har jeg noe av det jeg har skrevet:)

    SvarSlett
  8. Omg! Den boken må jeg ha!

    SvarSlett