torsdag 31. mai 2012

Boktema - Boken som ville blitt den perfekte film/tv-serie


Nå har vi jammen kommet til den siste dagen i mai og vi avslutter måneden med et ekstra spennende tema (det syns i allefall jeg ;). Jeg vil vite hvilken bok du mener ville blitt den perfekte film eller tv-serie! Velg så mange du vil, jeg regner med det er mange bøker i denne kategorien! Skriv et innlegg på bloggen din om dette temaet, link hit til meg (obs obs, veldig viktig) og bruk gjerne logoen ovenfor. 

This is a weekly meme (Boktema in Norwegian) with different topics every week. Today I want to know which book(s) you think would be the perfect movie or tv-series.


Min mening er at "Mørk Engel - ønskemesterens datter" av Laini Taylor ville blitt den perfekte film. Den magiske verdenen der kimærer og serafer kriger med Karou og Akiva i midten av det hele bare skriker etter å bli fanget på kinolærretet, syns du ikke? Eller har du kanskje hørt rykter om at den kanskje skal bli det? Det hadde i så fall vært sommerens beste nyhet for min del ;)

Mørk engel; ønskemesterens datterDaughter of Smoke & Bone

In my opinion "Daughter of smoke & bone" by Laini Taylor would be the perfect movie. I'd give anything to be able to watch Karou and Akiva on the moviescreen. Maybe my dream is allready coming true? That would be the best news this summer - at least for me ;)



Dette må du gjøre for å være med på Boktemaet i dag:

*Lag et innlegg på bloggen din om dagens tema
*Link hit til denne siden i innlegget ditt
*Sett deg på linklisten her hos meg - jeg bruker Mister Linky
*Husk at Mr Linky vil ha URL'en til innlegget, ikke bare bloggen din!

Klem fra



16 kommentarer:

  1. Helt enig Anette, Daughter of Smoke and Bone ville blitt en utrolig flott film i de rette hendene. :)

    SvarSlett
  2. Jeg har også valgt denne, så er helt enig med deg:-)Hadde blitt fantastisk!

    SvarSlett
  3. Det høres ut som denne boken kunne blitt en fantastisk film!
    Takker for bokpakken, jeg har postet et innlegg om det :)

    SvarSlett
  4. Flott valg Anette,denne har jeg også med i dag.

    SvarSlett
  5. Jeg er helt enig, jeg vil gjerne se Mørk engel på filmlerretet!

    SvarSlett
  6. Helt enig med deg:) Men "mørk engel" skal bli filmatisert etter det jeg hørt. Tror Paramount pictures eller en av de filmselskapene hadde kjøpt opp filmrettighetene for et par mnd siden:)

    SvarSlett
  7. Daughter of Smoke and Bone kal jo bli film ;)

    SvarSlett
  8. Det er forresten Universal Pictures som har kjøpt opp rettighetene :)

    Kilde: http://shelf-life.ew.com/2011/12/14/daughter-of-smoke-and-bone-movie-exclusive/

    SvarSlett
  9. Åh, så bra!!! Da trenger vi forhåpentligvis ikke vente lenge :):)

    SvarSlett
  10. Jeg valgte meg også denne boka, den er fantastisk!

    SvarSlett
  11. Da venter jeg på filmen!

    SvarSlett
  12. Dette er en bok jeg ikke kommer til å lese, men det ville ha vært en mulighet at jeg kunne se filmen. Jeg så Ringenes Herre før jeg leste den også :-)

    SvarSlett
  13. Så enig...skal så gå å se denne på kino:) Flott valg:)

    SvarSlett
  14. Tusen tusen takk for alle flotte innlegg! Litt travelt disse dagene, men lover å titte innom dere alle i løpet av helgen! Klemklem <3

    SvarSlett
  15. Flott valg:) Jeg valgte Kate Morton sine bøker, elsker de:)

    SvarSlett
  16. Liker CECILIA SAMARTIN sine bøker..(I Love)

    SvarSlett