lørdag 19. mai 2012

Mitt kamera!


Jeg gir ikke helt slipp på Fabelaktigbloggen enda. Maia har hver måned en ny fotoutfordring og denne månedens tema er Vis meg ditt kamera. Jeg blir med, så klart :)


Instagram - anettedragonfly


Mitt kamera er et Nikon D3000 som ble kjøpt for snart 2 år siden. Jeg er fryktelig glad i det og prøver å bruke det så ofte som jeg kan, men jeg merker jo at fotointeressen går litt i bølger. Noen måneder fotograferer jeg mye, andre måneder nesten ikke i det hele tatt. 

Stæsj og dilldall kan jeg ikke skryte på meg, selv om lysten til å eie all verdens linser og objektiver absolutt er der. Det har foreløpig ikke stått på prioriteringslisten, men en dag!!!! 

Lørdagsklem fra




2 kommentarer:

  1. Ble nesten litt "misunnelig" her nå, jeg har SÅÅÅ lyst på nytt kamera for det lille digitale jeg har nå er ikke mye å skryte av skal jeg si deg. Men jeg sier som deg,en dag skal jeg bli den lykkelige eier av et splitter nytt kamera!! ha en super helg Anette, flott bilde du bidrag med:-)

    SvarSlett
  2. Å, kamera! Jeg har ikke noe kamera i det hele tatt. Likte nemlig ikke å fotografere før høsten som var, da begynte jeg å sysle litt med min kjærestes kamera da vi var i Berlin. Og nå er jeg skikkelig bitt av basillen. Kamera er det FØRSTE jeg skal kjøpe meg får sommerjobblønna mi. Gleder meg!

    SvarSlett