tirsdag 15. mai 2012

15 mai - Picture today, inspire tomorrow


I dag er dagen! Fotografer HELE din 15 mai, og legg inn bildene dine hos aday.org sammen med tusenvis av andre over hele verden. Alle bildene blir lagret i en database i Sverige og tatt vare på for lang tid fremover. Dette blir altså vår hilsen til fremtiden :)

Jeg gleder meg virkelig til å bruke kameraet flittig i dag, og det skal selvfølgelig være med meg på jobb. Det er det som er så moro; man kan ta bilder av akkurat det man ønsker og fristen for å legge bildene inn hos aday
er 22 mai. Ekstra moro er det at utvalgte bilder fra hele verden blir gitt ut i en bok, og boken blir også å finne her i Norge.

Bli med du også, det er enda ikke for sent å melde seg på :)

Startskuddet går - klar, ferdig - knips :)


Klem fra

6 kommentarer:

  1. Morsomt - dette må jeg bli med på :))
    Takk for tips, og kos deg med kameraet :))
    ENJOY!
    PIa xx

    SvarSlett
  2. Jeg pleier å være med på en utfordring i samme kategori, nemlig 1 foto i timen http://ettfotoitimmen.se. Egentlig ganske artig. I dag hadde vært en perfekt dag å gjøre dette på, men med tanke på forestående reise og at jeg blir borte en uke, så vet jeg ikke om jeg får lastet de opp :/ Hadde vært gøy å være med!

    SvarSlett
  3. Hadde vært gøy å være med, likte ideen bak:) Men desverre har jeg litt for mye å gjøre senere idag, så da blir det lite tid til fotografering:) Ha en flott dag Anette:)

    SvarSlett
  4. Dette har jeg gledet meg til lenge! Registreringa er i boks, batteriet er fulladet og jeg er klar! Lykke til med fotograferinga- og nyt dagen :o)

    SvarSlett
  5. Interesangt, =) Det var et fint bilde av deg, =3

    SvarSlett
  6. Så spennende :)

    Fabelaktigmannen hilser og takker for kommentar.

    Fin kveld til deg.
    Jeg har dessverre litt fraværende i bloggsfæren, har vært på jobbreise og er hjemme i ca 36 timer før jeg må pakke kofferten og vende nesa mot Manchester for weekenden.

    klem

    SvarSlett