tirsdag 8. mai 2012

Bokbobla proudly presents......

...min nye samarbeidspartner, Brønnøysund Libris!


Denne ærverdige bokhandelen har faktisk vært en del av byen vår siden 1920, og et av mine beste barndomsminner finner sted nettop der. Jeg går opp vindeltrappen, som da var midt i butikken, og ender opp på Eventyrloftet, et magisk sted for en seksåring, med hyllemeter på hyllemeter fulle av leker! Nå finnes ikke eventyrloftet lenger, men bokhandelen er fortsatt et magisk sted for meg og jeg har tilbrakt utallige timer blant hyllene, tittet på bøker, drømt meg bort og kjøpt de bøkene jeg ønsket meg aller mest :)

Det er ingen tvil om at jeg er fryktelig stolt over å ha startet et samarbeid med Kine og de andre flotte medarbeiderne på Brønnøysund Libris. Jeg har fått min egen side på nettstedet deres der jeg presenterer mine boktips og vi håper at vi sammen kan bidra til økt leseglede. Siden min finner du her.

Jeg håper du tar en titt innom librishelgeland. Der finner du en nettbutikk som tilbyr lokale bøker og noen av bøkene jeg har omtalt her på anettesbokboble. 

Noen ideer har jeg også på lur, så det er bare å følge med videre ;)


Klem fra



10 kommentarer:

  1. Så gøy:) Grattulerer:) Ha en flott dag:)

    SvarSlett
  2. Stilig! Grattis! Dette burde flere bokhandler gjøre! Og bibliotek også, for den saks skyld!

    SvarSlett
  3. Oi,så kjekt:-) Gratulerer så mye,gleder meg til å se hvilke idèer du har!Ha en fin dag videre Anette:-)

    Klem Beathe

    SvarSlett
  4. Hei,

    Eg så du hadde kommentert på ein blogg at du hadde flytta frå blogg.no (blogsoft) til blogspot nyleg. Kunne du fortalt korleis? Eg prøver fortvila, men får det ikkje til.

    -Elin

    http://tordenstierne.blogg.no/

    SvarSlett
  5. Så flott for Libris at de får lov å samarbeide med deg på denne måten! De har gjort en kjempedeal. ;-)
    Gratulerer, Anette! Dette var moro og fortjent, men slett ikke uventet, dyktig og målbevisst som du er!
    Nå er konfirmasjonen vel overstått hos oss og vi er slitne, men lykkelige!

    SvarSlett
  6. Så gøy Anette :) Gratulerer!!

    SvarSlett
  7. Så flott :-) :-) :-) Klem fra Rita

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye :) Det var smart gjort av Libris :) Klem

    SvarSlett