torsdag 3. mai 2012

En annerledes BoktemaTorsdag!


På den første torsdagen i mai blir Boktemaet litt annerledes enn vi er vant til. I dag kan du skrive om akkurat det du har lyst til bare det har en eller annen relasjon til bøker. Jeg står på farten til å dra på jobb og har bestemt meg for å ta bloggferie til over helgen. Mine to flotte tantebarn, tvillingene Ole Andre og Jan Fredrik, skal konfirmeres på søndag og i den forbindelse er det en del forberedelser som skal gjøres. Vi gleder oss veldig til den store dagen, og bloggen får en liten pause.

Da er det å skrive i vei av hjertens lyst om det som ligger deg på bokhjertet!

Vi sees på mandag, klem fra


PS. Husk å bli med på giveaway! Den finner du her :)

9 kommentarer:

  1. God helg og kos deg i konfirmasjon :) klem fra meg

    SvarSlett
  2. Kos deg i konfirmasjon:) God helg:)

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en riktig god helg og kos deg i konfirmasjon:-)

    SvarSlett
  4. Høres ut som du får en både travel og koselig helg!
    ENJOY!
    Pia xx

    SvarSlett
  5. Kos deg masse med konfirmasjon og bloggefri helg:)Klæm!:)

    SvarSlett
  6. Måtte gruble litt før jeg fikk bestemt meg, men nå er jeg klar med ukas boktema! Kos deg med konfirmasjon, ballonger, jubel og glade mennesker :o)

    SvarSlett
  7. Kos deg masse i konfirmasjon i helga. Familiesamling og god mat. Regner med det blir bilder og oppdatering til uka ;)

    SvarSlett
  8. Ha en flott konfirmasjon :)

    SV: Så bra at du syns det :) Jeg syns det er så moro selv, og deler gjerne!
    God helg til deg også!

    SvarSlett
  9. Håper dere hadde ei fin konfirmasjonshelg!
    Jeg er litt sen med å legge inn bidrag til Boktemaet, men... Det er vel noe som heter; Bedre sent, enn aldri? Denne gangen er forresten Boktemaet publisert på den nye bloggen min ;-)

    SvarSlett