mandag 19. mars 2012

Mandagens bokbilde - og en titt i bokhylla

30302781774752e3e7dc8302685c8644234aaff1_m_large
                          weheartit 

Ikke noen blåmandag her, nei! Nå er det gult som gjelder :)

Det blir en liten titt i bokhyllen vår i dag også og neste bok som står for tur er Jan Guillous "Men ikke hvis det gjelder din datter". 

Men ikke hvis det gjelder din datter 

Viseadmiral Carl Gustaf Gilbert Hamilton vender tilbake til Sverige etter tretten år i eksil. Både Hamilton og de nærmeste vennene hans er overbevist om at de aldri skal tilbake i operativ tjeneste igjen. Men det er før katastrofen rammer venneparet Pierre og Eva Tanguy. Målet befinner seg i Saudi-Arabia. 

Jeg er en stor fan av denne forfatteren og syns han skriver helt fantastisk. Denne boken var intet unntak og jeg anbefaler den virkelig. Har du lest boken? Hva syns du i så fall?

Klem fra

 

3 kommentarer:

  1. Er det din bokhylle, den på bildet?

    SvarSlett
    Svar
    1. Oops, nei, det er nok ikke det. Jeg har linket til weheartit, men burde nok kanskje skrevet det under bildet også :)

      Slett
  2. Eg har boka i hylla mi, men har ikkje lest den. Skal følge med for å sjå din respons på den, eg har likt dei aller fleste bøkene eg har lest av dei du har tipsa om :-)

    SvarSlett