onsdag 14. mai 2014

Bokpakke i posten :)

I dag kom jeg hjem til en pakkelappe i posten, og siden været var så fint var det jo en gylden anledning til å slå to fluer i en smekk. Gåtur og to nye bøker til bokhylla. Det har vært nydelige dager i det siste, men nordavinden gjør sitt til at vi fortsatt må kle oss godt når vi er ute. Forhåpentligvis slår værmeldingen til i neste uke med 22 varmegrader :)


Slik var utsikten min på vei til posten :)


Disse to bøkene står nå i bokhylla; "Mannen som ikke ville hjem" og "Kamelgutten". Nå har jeg så mange bøker på leselisten at jeg nesten vurderer å bruke random.org for å bestemme hvilken bok jeg skal lese neste gang :) Hvilken bok står for tur på din leseliste?


Klem fra



5 kommentarer:

  1. Ser vi har hatt make himmel i dag, men temperaturen i Bergen er litt høyere. Har fått en hentelapp jeg og, så nå vet jeg hva jeg har å glede meg til :) Har akkurat begynt på Mandeltreet, og den begynte sterkt.Satte stor pris på din kommentar i dag :)

    SvarSlett
  2. Disse var ukjente for meg. Takk for tips

    SvarSlett
  3. Fint å få bokpakke! Alltid spennende å åpne. Godt å høre at det er bra temperaturer nordover, da min mann og barnebarn på 12 er på vei sørover fra Bodø i bil. (De overnattet i Mosjøen, og der snødde det i går kveld.)

    SvarSlett
  4. Du er ikke den eneste som har mange bøker som venter på å bli lest:) Men bokpakker er likevel herlige. Det er de beste pakkene selv om man aldri går tom for lesestoff:)

    SvarSlett