mandag 24. september 2012

Mandagstema - Lengsel


Mandagens tema hos Helene og Alt som er Vakkert er Lengsel. Jeg er helt forelsket i England og spesielt i byen Liverpool som vi besøkte i fjor sommer. Med en fotballfrelst husbond var ferievalget helt naturlig. Det ble en fantastisk uke og jeg kjenner virkelig at jeg lengter etter denne flotte byen og alt den har å tilby :)

Middag og dessert på Bem Brazil - en fantastisk restaurant.

Radiotårnet, et av Liverpools stolte landemerker

Lunsj nede på Albert Dock

Beatlesmuseet

Anfield, en utrolig opplevelse.

Heldigvis trenger jeg ikke lengte så lenge, for om eksakt 11 dager reiser vi dit igjen, denne gangen bare husbonden og meg. En langweekend med shopping, god mat og jeg skal til og med få oppleve min første fotballkamp på Anfield. Jeg får gåsehud bare ved tanken :)

Reisesyk klem fra



9 kommentarer:

  1. Flotte bilder,Anette:-)Skjønner godt at du lengter tilbake dit.
    Ha en fin dag!
    klem

    SvarSlett
  2. Det kan hend e gjøm me i kofferten din, søster. :)

    SvarSlett
  3. JA!! Herlig, - hit skal også jeg tilbake til!
    Både pga Beatles og LiverpoolFC!

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  4. Som Manchester United-supporter er jo ikke dette byen jeg lengter til. Men jeg skjønner lengselen og bildene dine var flotte:))

    SvarSlett
  5. Å, så gøy da, Anette :)
    Skjønner godt at du
    gleder deg ღ Flotte
    bilder, og det ser ut
    som en kjempefin by :)
    - og ja la oss håpe at
    uken kommer med bare
    godt vær, det hadde
    vært deilig ღ Ha en fin
    uke, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Jeg har aldri vært i Liverpool, men jeg elsker London :)Må ha vært spennende å være på Beatlesmuseet.

    SvarSlett
  7. Flotte bilder, høres ut som et flott reisested:) Gleder meg på dine vegner:) Beatlesmuseet fikk jeg også lyst å besøke og den desserten (som det matvraket jeg er) så bare namme nam ut :) Ha en fin kveld:)

    SvarSlett