mandag 11. juli 2011

Tilbake fra drømmeferien :)

Så fort tiden går når man har det gøy! Ferieuken vår fløy avgårde som en vind og vi hadde det helt fantastisk i herlige England. Liverpool er en by som har fått en spesiell plass i hjertet mitt og jeg anbefaler virkelig en tur dit hvis du har muligheten. Blackpool var også en opplevelse med den vakre milelange stranden og fornøyelsesparken der du kan ta en tur i nordeuropas største berg og dalbane!

Desverre kom vi hjem til havarert pc og ødelagt modem, så foreløpig blir innleggene mine litt "amputerte".Alt av bilderedigeringsprogrammer og verktøy jeg har brukt er borte ( i tillegg til alle bildene mine fra 2010 - nei jeg har ikke tatt backup og jeg vil ikke snakke om det...... :S).

Men her kommer i allefall en liten smakebit, så kommer det flere ferieinnlegg etter hvert :)






Dette er et lite knippe bilder tatt i Blackpool pluss staute John Lennon på toppen!  Gleder meg til å vise dere flere! Vi besøkte Beatles-museet, Albert Dock, L1, gikk turer i de koselige gatene i Liverpool og rosinen i pølsa var selvfølgelig omvisning på Anfield!! Shopping ble det også, selvfølgelig og jeg er jammen glad vi hadde med en ekstra bag :)

Here are some photos from our wonderful holiday in Liverpool and Blackpool, England. Unfortunately we came home to computercrash. All of my photoediting programmes are gone ( and also my photos from last year until now, I didn't backup of course and I've had a BIG lesson). But as soon as the computer is fixed I will show you more from our visits at the Beatles museum, Albert Dock, the beautiful streets of Liverpool and of course from our visit at Anfield Stadium :)

Klem fra

8 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du koste deg i "good old England"...I LOVE IT!!!
    Gleder meg til å se flere bilder!

    Takk for flott tur i går kveld!
    Stor sommerklem fra Rita

    SvarSlett
  2. Godt å ha deg fornøyd tilbake, Anette. Bildene vitner om ei herlig uke, ingen tvil om det! Ja, tida flyr når man koser seg, men minnene og bildene vil man forhåpentligvis(!) alltid ha å se tilbake på.
    Jeg har ikke feriert i England, slik du beskriver. Har "bare" vært noen ganger i London, og på språkreise i Brighton i sin tid. Slik du beskriver landet, frister det jammen å ta turen en vakker dag. Hehe.
    Nyt nordlandssommeren!

    SvarSlett
  3. Det ser ut som om du har hatt en fantastisk ferie. England er virkelig herlig!

    Jeg har vært i London flere ganger, før vi fikk barn hadde jeg og mannen min en tidagers ferie i London, med masse utflukter til blandt annet Bath og Stonehenge. Jeg har også vært på språkreise i Torquay for x-antall år siden og på speiderleir i nærheten av Colchester. Har virkelig lyst til å reise på bilferie i England med familien en gang.

    Jeg har boken du leser nå stående i bokhylla, men har ikke fått lest den enda. Er spent på å høre hva du synes når du er ferdig med den.

    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  4. Så fint at dere har kost dere. Mange av bildene ligger på bloggen din, så noen har du heldigvis bevart. Det har vært mye lyn og torden siste uka, sikkert det som har skylden. Gleder meg til flere reisebrev :)

    SvarSlett
  5. So sorry about your computer, Annette. Looking forward to more great photos from your holiday. :)

    SvarSlett
  6. Uff så kjipt det med pc og modem :( Men for noen herlige bilder!! :) Mannen min skulle nok gjerne vært med i kofferten deres :) Han er jo en ihuga Liverpoolfan :) Så han hintet innom at han ønsket seg tur til Liverpool i 50 årsgave :D Hahah. Klem fra Trheim til dere i henghekøya!

    SvarSlett
  7. Ja og den over var meg: Gunn Berit

    SvarSlett
  8. Det så(og hørtes) ut som en fantastisk ferie. Jeg har aldri vært i England men det er et land jeg gjerne kunne tenkt meg å besøke :)

    Velkommen hjem forresten!

    SvarSlett