fredag 22. juli 2011

Bokpakke ankommet + tips til bokbloggere og andre som anmelder bøker på bloggen!

Undead and Unemployed  Undead and Unappreciated

I går kom endelig bokpakken jeg har ventet på med lengsel og smerte! Jeg har nemlig falt totalt for den utradisjonelle og tvers igjennom herlige vampyren Betsy Taylor (eller Elisabeth Taylor som hun egentlig heter, knis). Lykken over all lykke er at det finnes 7 bøker i serien, så jeg har enda 6 igjen å lese, hurra :)

Bøkene har jeg kjøpt på capris.no og her kommer tipset mitt til deg. Om du har en ren bokblogg eller bare anmelder bøker innimellom kan du hos capris gjøre følgende:

*Lag en link i innlegget ditt til siden der capris.no presenterer den aktuelle boken for salg.
* Kopier URL'en til innlegget (adresselisten som kommer frem i søkelinjen når du klikker på overskriften i innlegget ditt) når det er ferdig og publisert på bloggen din.
*Ping innlegget hos Twingly.
*Etter en liten stund vil det komme en link på capris' bokside tilbake til bloggen din. Slik kan de som ønsker å kjøpe boken lese om hva du syns.

Genialt, ikke sant?

Nå skal jeg ta bøkene og sette meg ut i solen! Bra det enda er mange timer til jeg skal på jobb. Fredagsvasken spør du! Hva er det?  ;)

6 kommentarer:

  1. Godt tips du kom med der! Ha en fin fredag og la husvasken stå,den løper ingen veier , nyt dagen

    Justinpain

    SvarSlett
  2. Nei han der fredagsvasken har vi da ikke sett! Glem han:0) De bøkene så jo gøy ut da, men har litt forbi imot sånne vampyr greier.....burde jeg prøve likevel?
    Sv: jepp, har lest sirila gubber søkes, knusende vittig! Likte best Rosa elefanter tror jeg. Elsket egentlig alle, synes sånne gamle gubber og damer er ustyrtelig morsomme:0)
    Kos deg i solen og etterhvert på jobb! Fredag er det uansett:0)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for fint tips. Ha en riktig god helg, Anette :)

    Jeg må forresten få tatt meg en oppsummering av bokstav favorittene i dag. Det har skjedd så mye i det siste at jeg ikke har fått hivd meg med.

    SvarSlett
  4. Smart tips :-) Det skal jeg huske på.

    Forresten; Forfatteren til Glemte minner ville gjerne sende meg boken. Jeg sendte mail til henne etter tips fra deg. Det var også et genialt tips!

    SvarSlett
  5. Jeg har forsøkt det flere ganger, jeg, men bloggen min kommer ikke inn der :(

    SvarSlett
  6. SV: Takk for boktips ;) Håper du har hatt en super dag Anette :)

    SvarSlett