tirsdag 19. juli 2011

Sommertirsdag :)

Vi våknet til at tåken lå som grøt over byen i morges, men nå har heldigvis solen fått bort det meste. I dag blir det en liten handletur på meg og Ingrid, og så er jeg skikkelig spent på om det ligger en bokpakke til meg i postkassen i dag ;)  Dette bildet er et lite eksperiment, ordentlig amatør, men veldig moro. Bortsett fra når jeg ikke får det til, da....Å legge bilder lag på lag er ikke lett når de ikke har samme størrelse....

This morning the fog held the whole town in it's hands, but now the sun has chased it away..puh... I guess Ingrid and I will go for some shopping today, just the two of us. My hubby and our son, Kristian, are out fishing.  The photo I'm presenting today is a little amateur experiment. A lot of fun, but I think it's a bit difficult to make layers of photos when they are not the same size....


kimklassencafe

7 kommentarer:

  1. Ciao, over from Kim's TT. Lovely texture work. :)

    SvarSlett
  2. Beautiful photo and your texture work is lovely. I like the polka dots on the insect. I don't think I've seen one like him before.

    SvarSlett
  3. Really beautiful use of this texture!! :)

    SvarSlett
  4. This photo is so soft and delicate. I love the texture.

    SvarSlett
  5. Synes det var fint jeg:0) Å vente på noe i posten gir spenning i hverdagen:0) (og derfor må jeg bestille på nett, litt ofte...;0)) Nå har jeg funnet bokmerke på Ipad'en, så nå ligger du klar:0)

    SvarSlett
  6. Å jobbe med lag, eller layers som vi sier på nynorsk(!), er ikke det enkleste man kan prøve seg på, nei. Man lærer av å forsøke seg fram. All ære til deg for det! :-)
    Håper tåka letta så dere fikk en deilig sommerdag etter hvert! Her har det bøtta ned ustanselig hele dagen (igjen), så jeg har holdt meg trygt innendørs. Eneste "utflukten" er til og fra postkassa og til og fra bilen, da jeg tok meg en liten tur på et shoppingsenter. ;-P

    SvarSlett