mandag 18. februar 2013

Min helg :)

Denne helgen har Kristian (på snart femten) og jeg styra "alene hjemme". Husbonden og Ingrid har dratt på vinterferie til familien vår på Figgjo, og på lørdag fikk jeg bilde fra Ingrids første ridestevne og sløyfe :)

For oss som er hjemme har helgen stått i filmens tegn. Vi har sett filmen om Ed Wood, verdens mest elendige regissør, og vært på to kinoer. Både den siste "Die Hard" og filmen om Abraham Lincoln falt i smak hos oss begge. Søndagskvelden ble avsluttet med et slag Scrabble.

Nå er det mandag og her i nord er det vinterferie. Heldigvis har jeg ettermiddagsjobb i dag, så på formiddagen blir det Mammutsalg - hurra!!!! Skal du på Mammutsalg?

Klem fra Anette :)

-blogget fra min iPad -

4 kommentarer:

  1. Koselig helg! Nei, i år skal jeg ikke på Mammutsalg.Reiser bort i dag, og dessuten er bokhyllene overfylte. (De bøkene som skal få plass nå blir leseeksemplar fra forlag og evt.gaver.)

    SvarSlett
  2. Høres ut som en veldig koselig helg dere har hatt. Når han er snart 15 da står vel han også konfirmant til våren da,det samme som Victoria....Når det gjelder bøker så har jeg bestilt to stykker på mammut og kjøpt et par utenom det så nå blir det litt "kjøpestopp" fremover for min del. Jeg TRENGER sårt bokhyller...så jeg får prioritere det fremover. Vi må vente enda en uke på vinterferie!
    Ha en fin dag,Anette:-) klem

    SvarSlett
  3. Godt med litt alenetid sammen, og gratulerer til datteren med sløyfen! Mammutsalg blir det dårlig med ser det ut som, men jeg har kjøpt to billige bøker da (de var billige i utgangspunktet og ikke del i Mammuten).

    Ha en fin uke videre :)

    SvarSlett
  4. Høres ut som mor og sønn klarer seg helt fint alene! ;-) Koselig og viktig å ha tid med et barn av gangen i ny og ne...
    Javisst skal jeg på Mammutsalg! ...men har ikke anledning før på onsdag. Har surfet meg fram til noen foreløpige favoritter, men jeg finner nok mange fristelser i bokhandlen... Vurderer å lage et innlegg på bloggen om mine favoritter, og det synes jeg i høyeste grad du også bør!

    SvarSlett