onsdag 1. mai 2013

April 2013 - En oppsummering - Med linkefunksjon :)

Det ser ut til at 7 er mitt nye lykketall! 7 bøker er lest iløpet av april, og jeg er veldig fornøyd med akkurat det!


"Det vokser et tre i Mostamägg" av Britt Karin Larsen - En intenst vakker bok om de skogfinske. Slik bare Britt Karin Larsen kan skrive det. Les min bokomtale her.

"Arven" av Alyson Noèl - Ny serie av forfatteren av de populære bøkene "De udødelige". Dessverre falt ikke denne boken i smak hos meg. Les min bokomtale her.

"Et lite sidesprang" av Denise Rudberg - Elegant krim som var helt etter min smak. Les min bokomtale her.

"Undead and unpopular" av MaryJanice Davidson - eBok om den skogale vampyren Becky. Dette er nummer fem, og jeg simpelthen elsker disse bøkene. Les min bokomtale her.

"For konge og fedreland - 150 dager i Afghanistan" av Henning Mella - Månedens bibliotekbok og først ut i mitt prosjekt der målet er å lese bøker fra alle verdens land. En sterk beretning om det å være norsk soldat i Afghanistan. Les min bokomtale her.

"Undringens Makt" av Ann Patchett - Bok nummer to i mitt prosjekt om å lese bøker fra alle verdens land. Handlingen foregår i Brazil, men dette ble også en bok som ikke ble som jeg hadde trodd. Les min bokomtale her.

"Tills döden skiljer oss åt" av Ingrid Elfberg - Knallbra krim om den svenske politikvinnen Erika som prøver å komme seg vekk fra sin psykopatiske mann - også han politi. Les min bokomtale her.


Fire bøker ble kjøpt iløpet av april måned. Ingen kjøpestopp med andre ord :)


6 bøker falt ned i postkassen fra Juritzen og Font Forlag. Tusen tusen takk :)

Denne flotte bokstabelen er bøker mottatt fra diverse forlag iløpet av mars. Jeg er fryktelig takknemlig og sender en stor takk til alle sammen :)

Jeg vet at det er mange som har liknende oppsummeringer i disse dager, og det er så gøy å hoppe rundt og titte på alle de flotte innleggene. Mange gode boktips å finne. I den anledning har jeg i dag lagt ut en linkefunksjon, så har du et oppsummeringsinnlegg er det bare å linke det her hos meg. Da slipper vi jo å gå glipp av innlegg, og kanskje finner vi nye bloggfavoritter også! Kjempehyggelig om du linker tilbake hit i innlegget ditt :)


Ha en flott lesemai :)











13 kommentarer:

  1. Her var det mange gode boktips :)

    SvarSlett
  2. Smart med ei slik samleside. Har redigert innlegget mitt og lenka hit. Ha ein fin lesemånad i mai, Anette!

    SvarSlett
  3. Fin oppsummering, og syv bøker er bra! Ha en fin første mai, Anette :)

    SvarSlett
  4. Flott oppsummering,Anette:)Ser vi har lest like mange bøker denne måneden. Helt supert med den linkefunksjonen så tusen takk for det.Ser du har kjøpt Bakerens datter, er spent på hva du synes om den... nå må jeg inn å lese de omtalene dine jeg ikke har fått med meg. Ha en fin 1.mai. klem

    SvarSlett
  5. Flott at du samler duisse fantastiske oppsummeringene, som jeg forøvrig er imponert over!

    SvarSlett
  6. Utgivere har sendt boka til en hel masse, så det vil trolig få flere av dem. Men ja boka er veldig bra, og hvis du ikke har lest den, ville jeg absolutt anbefale det! Takk for dine søte ord! Jeg vil også følge deg. Hvordan fikk du flere bilder i ett?

    SvarSlett
  7. Fin oppsummering.. 7 bøker var jo heller ikke så litt :P
    Måtte du få en like fin mdr. i Mai :D

    Og kos deg med dine nye bøker..

    Så smart med en linkfunksjon.. elsker å se hva de forskjellig leser.. Skal selv skrive oppsummering i kveld :D

    SvarSlett
  8. Fin oppsummering med mange flotte bøker:)

    SvarSlett
  9. Flott med slik linkesamleinnlegg.:) Du har leste mange fine bøker, synd du ikke likte Undingens makt, men alle kan ikke like det samme.;)
    Selv har jeg oppdatert innlegget mitt med filmer fra bok. Har sett fem slike i april, og synes de fortjenet å bli med.:)
    Jeg fikk også mange bøker fra Juritzen i april. De samme som deg, pluss et par erotiske og en krim.

    SvarSlett
  10. Flott oppsummering. Morsomt å følge deg. Jeg linker meg til innlegget ditt. Takk for at jeg kan. Ha en fortsatt fin dag. (Det ble en telegram-stil, hi, hi)

    SvarSlett
  11. Dette var en veldig fin oppsummering! Og 7 bøker er jo kjempebra! Synd ikke alt falt i smak, men sånn er det jo av og til :) Ha en fin 1.mai!

    SvarSlett
  12. en virkelig fjong oppsummering :)
    gav meg ideer til å gjøre mye mer ut av min neste gang ;)

    SvarSlett
  13. Artig oppsummering:-) Er ikkje heilt klar med min endå, men den kjem etterkvart...

    SvarSlett