mandag 3. oktober 2011

Jorden rundt på 80 bøker #3


L.A. Candy

Jeg har tilbragt lang tid i England og opplevd ting som har vært både historiske og sterke. Nå føler jeg for en ferie med sol og varme, og det kiler i magen når flyet mitt lander på LAX. Vakre Jane Roberts henter meg på flyplassen og jeg blir tatt med på en amerikansk karusell av vakre mennesker, klær, nattklubber og intriger. Det er så vidt jeg klarer å henge med i svingene, men jammen er det moro. Etter en tid kjenner jeg på følelsen av at dette glamourlivet egentlig er litt for heftig for meg. Nå er det på tide å sette nesen hjemover for å treffe en herlig og humørfylt dame med beina godt plantet på jorda og hodet litt oppe i skyene!
Blir du med meg hjem til Norge?

Her kan du lese min anmeldelse av boken ovenfor

2 kommentarer:

  1. Hei! Så morsomt bokprosjekt- ligner litt på mitt; Jorda rundt på 365 dager. Har igjen snaut tre måneder, og er rett og slett på hæla! En del bøker som er lest, men ikke "loggført", og jeg må snart begynne aktivt å velge bøker fra periferien... Har du tips om gode bøker fra "langtvekkistan" blir jeg glad!! God tur videre ;)

    SvarSlett