mandag 31. oktober 2011

Giveaway!!!



I morgen skriver vi november og i år som i fjor blir det giveaway med trekning på bursdagen min, 18 november :)

Lappskatteland

Lappskatteland er en slektshistorie og kjærlighetshistorie som spenner fra 1860-årene til vår tid. Den er fylt av sorg og stolthet over et folks historie som nærmest er gått tapt. En ung kvinne finner et par falmede, men vakre skobånd i en eske på loftet hos moren. Moren har aldri vedkjent seg sin samiske opprinnelse og sier at hun ikke vet hvor skobåndene kommer fra. Men kvinnen føler at de bærer på en historie og begynner å nøste i slektens fortid. Annica Wennström forteller om fire generasjoner kvinner med sterke bånd mellom seg, men også med en historie om fornektelse som gjør det umulig for dem å nå hverandre, og å tilgi.


Premien er boka "Lappskatteland" som jeg har fått tilsendt av forlaget Bazar. Jeg har et eksemplar selv også og gleder meg virkelig til å begynne å lese - jeg tror dette kan være en ordentlig bokskatt! Og når det er bursdag hører overraskelser til, så i tillegg til boken får du en liten overraskelse :)

Trekning fredag 18 november

Du får 1 lodd for hver ting du gjør
* Et lodd for kommentar her hos meg, det må du gjøre uansett for å være med
*Et lodd for innlegg på din egen blogg om denne giveawayen med link tilbake hit
*Et lodd for å legge deg til som følger hos meg
*Et lodd for link til giveawayen på facebook eller twitter hvis du er der

Tilsammen kan du ta 4 lodd :)

Da er det bare å sette i gang! Spread the word ;)

41 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei

    Dette må jeg selvfølgelig være med på, 4 lodd på meg da, la linken til mitt innlegg angående denne giveawayen på min facebook side, men har du en egen side man kunne lagt det ut på eller? denne boken har jeg siklet litt etter så tvi tvi.

    http://justinpain.blogg.no/1320064365_give_away_hos_anettes.html

    SvarSlett
  3. Dette vil jeg være med på!

    Jeg har skrevet om Giveawayen på bloggen, det gjør at linken automatisk blir delt både på Twitter og Facebook. Jeg følger deg på Facebook og får alle innleggene dine som RSS rett i innboksen min :-D Og så kommenterer jeg.
    Det burde bli fire lodd??

    Klem!

    SvarSlett
  4. En giveaway som frister... Mitt innlegg om den finner du her: http://sigridfraenget.blogg.no/1320066142_giveaway.html.
    Følger har jeg jo vært en stund, og jeg har lagt ut link til giveaway'en på FB. Skulle bli 4 lodd på meg, det. :-)

    SvarSlett
  5. Heisann - du har forsvunnet litt hos meg etter du byttet plattform, men nå fant jeg link inne hos Beathe :) Vil gjerne være med gjennom en kommentar - vinnerlykken min er så minimal at det ville neppe nyttet å legge opp til flere lodd :) Lykke til med giveawayen. Virker som en spennende bok!

    SvarSlett
  6. Høres kjempe spennende ut den boka
    Og jeg hiver meg med og river ut 3 lodd :)
    Ønsker deg en flott mandag
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  7. Denne boken virket spennende,så jeg tar tjangsen og hiver meg på.Fant givaweayen hos sigridfraenget:))så får vi se om et lodd er nok:))

    SvarSlett
  8. Flott giveaway :) Jeg har boken, så jeg deltar ikke. Men synes det var en flott måte å markere bursdagen din på. Spent på å lese hva du selv synes om boken også. Ønsker deg en flott uke :)

    SvarSlett
  9. Tack för titten, ja idag är det november :-) ha en fin start på ny månad!!

    SvarSlett
  10. Har Lagt ut link på facebook og følger allereie bloggen din.
    Her er linken til innlegget om giveawayen din http://bokverdami.blogspot.com/2011/11/bursdags-giveaway-hja-anette.html og eg har komentert = 4 lodd på meg. =) Kjempekjekt med giveaway!! Synes du har ein fin blogg

    SvarSlett
  11. Hei. Så spennende ut den boken da:0) jeg la altså kommentar på matbloggen din i går, men den var ikke kommet ut gitt. Er det denne Ipad'en som tuller litt kanskje? Anyway, mye god mat der altså:0)
    Ha en strålende tirsdag Anette:0)

    SvarSlett
  12. Dette ser ut som ei spennende bok. Vil gjerne være med på give away og tar to lodd for følger og kommentar.

    SvarSlett
  13. Prøver meg på ett lodd jeg også:)

    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  14. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg trekker 2 lodd og krysser fingre for leselykke =)

    SvarSlett
  16. Kommenterer og følger - 2 lodd
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  17. 3 lodd på meg :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  18. Hei!
    Blir gjerne med i din give away! :)
    Boka virker interessant.
    Prøver lykken med 3 lodd. (Kommentar, er følger og har linket med bilde i min blogg.)
    Håper alt er bra hos deg!
    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  19. Hørt om boken, det er en flott premie du legger ut i din geveaway!

    Bente hagen, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg tar med meg to lodd i dag :)
    Ole-Martin
    olemartinjensen(ætt)live.no

    SvarSlett
  21. Jeg vil gjerne delta med 2 lodd!

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Så moro at så mange er med allerede! Navn og lodder er sirlig notert :) Stor klem :)

    SvarSlett
  23. 1 lodd på meg ... har bursdag dagen før deg, og kanskje det kommer en forsinket hilsen fra deg ;-) Bøker er tingen for en lesehest som meg ;-)

    God helg !!

    SvarSlett
  24. Hei og hopp :)
    jeg vil gjerne være med så jeg tar 4 lodd :) hørtes spennende ut den boka :) Ønsker deg en kjempefin helg! Kos deg masse :) klem

    SvarSlett
  25. Jeg tar 2 lodd, og håper lykken står meg bi :-)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  26. Hei, hei!

    Jeg vil gjerne delta, og trekker 3 lodd!

    Ha en flott søndag!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  27. er kjempeglad i bøker, spesielt slike som denne, så er gjerne med på giveaway med 1 lodd

    SvarSlett
  28. Jeg deltar med 3 lodd! =)

    Hilsen Katrine

    katrine_karlsen@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Jeg prøver lykken med 1 lodd!:)

    Mvh Daniel

    vifdanielvif@gmail.com

    SvarSlett
  30. Tar 1 lodd, jeg da :)

    Mvh
    Lisbet

    liskarl@hotmail.com

    SvarSlett
  31. 1 lodd på meg :)

    Navn: Sigfred

    Mail: sigfred@live.no

    SvarSlett
  32. 3 lodd på meg, ha en fin kveld ! :)

    SvarSlett
  33. Jeg er gjerne med og tar 4 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/11/giveaway-hos-anettes-bokboble.html og delt på facebook! Følger deg fra før!

    Gratulerer så masse med dagen på forskudd. Håper den blir fantastisk!

    Klem

    SvarSlett
  34. Jeg tar 4 lodd:)

    http://askeladden-askeladden.blogspot.com/2011/11/bursdags-give-away-hos-anettes-bokboble.html

    SvarSlett
  35. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  36. heihei :)
    Så fin blogg du har:)
    Her vi jeg gjerne delta på 3 lodd:)

    Laget ett lite innlegg om denne her:
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2011/11/vinn-bok.html

    klem fra siv anita, swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  37. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Jeg er med med et lodd:D

    Mvh Rainbow (cherrycoke@hotmail.no)

    SvarSlett
  39. Hei på deg!

    Jeg elsker bøker, så her må jeg være med.
    Deler deg med alle mine venner på FB og kommenterer.
    Det skulle vel bli 2 lodd.

    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  40. Jeg blir med med 1 lodd :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett