tirsdag 11. oktober 2011

Den som intet våger intet vinner :)

Nå er vi tilbake etter en fantastisk koselig ferie i Bodø. Shopping, god mat, kino og late kvelder med masse latter. Helt perfekt :)  Da søndagen kom hadde ingen av oss lyst til å dra hjem. Men det var jo ikke så aller verst å komme hjem når dette lå i postkassen:


Fra Juritzen forlag har jeg fått tilsendt "La Peregrina" av Cecilia Samartin og "Reisen hjem" av Lori Lansens. Jeg gleder meg virkelig til å sette meg ned med disse godbitene, og rådet mitt til deg som har bokblogg eller anmelder bøker på bloggen din fra tid til annen er som følger; ikke vær redd for å sende mail til forlagene med forespørsel om leseeksemplarer. Forlagene er superhyggelige og sender gjerne ut bøker mot at du skriver bokanmeldelse og sender dem en link etterpå!

Husk at den som intet våger intet vinner ;)



6 kommentarer:

  1. Ja. forlagene sier som regel ja til seriøse henvendelser. Man skal ikke være redd for å spørre, det verste som kan skje er ikke annet enn at man får et nei :) Kos deg med bøkene og velkommen hjem.

    SvarSlett
  2. Ah, så lurt :) Du som virkelig har en bokblogg får jo ijgen for det. Kjekt at man får en liten overraskelse når man kommer hjem også. Elsker å finne ting i postkassen min. Meeeen, på den annen side har jeg som oftest kjøpt det selv da ;)

    SvarSlett
  3. Det verste man kan få er jo ett "nei", og da har man jo i alle fall prøvd. :)

    Kos deg med bøkene!

    SvarSlett
  4. Så gøy å komme hjem til en slik overraskelse i postkassen !!! Du som har en slik flott bokblogg brude jo virkelig være midt i blinken for forlagene :)
    Kos deg en masse
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  5. Koselig overraskelse det der ja :-)....og så senda du dem berre over hit når du ha lest dem ut ;-) tjihi
    Takk for vakre ord, dem gjær godt her e sett å prøva å kos me me en kopp te mens K gjær leksa, L bada og H snart ska hentes...hei hvor d går ;-) .....men d bi nok roliar....sånn cirka i romjula ...hehehe......
    Største klemmen i verden t goaste du <3

    SvarSlett
  6. Forlagene er veldig hyggelige om man spør pent :) Jeg har bare møtt velvilje der. Kos deg med bøkene, Reisen hjem var veldig fin syntes jeg.

    SvarSlett