tirsdag 16. september 2014

Boken på vent :)


Ukens bok på vent fikk jeg nettopp i posten, og den hopper galant til første plass i lesekøen. Jeg har ventet lenge på Jan- Erik Fjells neste bok om Anton Brekke, og ser frem til å ha den med som reiselektyre til helgen. Jeg har nemlig vært så heldig å vinne en weekendtur til Stockholm for to, med intimkonsert med Timbuktu som rosinen i pølsa, og jeg gleder meg noe helt vanvittig :)



Oscar Fiva sitter fengslet på åttende året for drapet på sin venn Henrik Zahl. Fiva har alltid hevdet sin uskyld, og liket ble aldri funnet. Når Zahl plutselig dukker opp igjen, er etterforskningsskandalen et faktum. For det politiet finner, er liket av en nylig myrdet mann. Anton Brekke beordres til å etterforske saken. Samtidig kommer en fransk leiemorder til Norge. På oppdrag for en død mann. Anton kjemper mot større krefter enn han aner, mens et nytt drap planlegges. 


Finn flere flotte bøker på vent hos Beathe og Beathesbokhylle






7 kommentarer:

  1. Gratulerer med weekend-tur, så herlig! Godt å komme seg vekk litt da. Boken du har på vent er på vei til meg men jeg må først få opp dampen å lese de andre bøkene først. Ha en fin dag, Anette:-) Klem

    SvarSlett
  2. Så fantastisk å vinne tur til Stockholm! Gratulerer! Jeg håper dere får en nydelig helg. Og ønsker deg en fin dag, Anette!

    SvarSlett
  3. Anette du må også komme til bokbloggertreffet til neste år, vil jo så gjerne møte deg:) Gratulerer med flott premie, skjønner du gleder deg til den:) Flott bok du har på vent, denne gleder jeg meg også til å lese. Leste første boken av forfatteren og den likte jeg godt har de andre liggende ulest i bokhylla. De skal da tørkes støv av for jeg liker denne forfatteren:) Kos deg med boka og turen og konserten!:) Klæm!

    SvarSlett
  4. Har ikke lest noe av forfatteren. Jeg leser ikke så mye krim for tiden. Kune en og annen innimellom. Før leste jeg nesten bare krim

    SvarSlett
  5. Stockholm! Timbuktu! Og ny Fjellbok! Det må bli en bra helg :)

    SvarSlett
  6. Denne boka har jeg også i vente-og-glede-seg-stabelen min. Kos deg.:)

    SvarSlett
  7. Jan- Erik Fjell har jeg ennå til gode å lese, noe jeg tydeligvis bør gjøre noe med! Kos deg med weekendtur og intimkonsert :)

    SvarSlett