torsdag 20. februar 2014

Fullkommen Leselykke #1


Fullkommen leselykke trenger ikke bestandig dreie seg om bøker.
Et lekkert blad full av deilige oppskrifter, glade bilder og herlige baketips gir dagen det lille ekstra!

Jeg er ingen ekspert på kjøkkenet, og den bakeglade elleveåringen min - som forøvrig lager verdens beste pannekaker - påstår hardnakket at jeg er istand til å svi VANN. Men når jeg krøller meg opp i sofaen med siste nummer av bake blir jeg plutselig verdensmester i tertebaking og brødbaking. Jeg tryller frem både konfekt og sjokoladefondanter og imponerer alle ;)  Og en dag skal det skje i virkeligheten også!! Til helga, kanskje.......


Ha en herlig dag, klem fra



1 kommentar:

  1. Jeg elsker slike magasiner, så mye fint :)
    - og så mye godt - kos deg masse og ha
    en fortsatt fin dag, klem fra Mette

    SvarSlett