onsdag 21. november 2012

2013 EBook Challenge


A few weeks ago I bought my very first eBook, and I absolutely loved it! I'm looking forward to reading lots of eBooks next year, and when I found this challenge at Kinx'sBookNook I decided to join it! The challenge takes place at workadayreads, and you can go here for more information!

Levels

  1. Floppy disk – 5 ebooks
  2. CD – 10 ebooks
  3. DVD – 25 ebooks
  4. Memory stick – 50 ebooks
  5. Hard drive – 75 ebooks
  6. Server – 100 ebooks
  7. Human brain – 150 ebooks




My goal is to go for level number two and read at least 10 eBooks next year :)



Jeg har funnet en super utfordring hos workadayreads der det er om å gjøre å lese flest mulig eBøker iløpet av 2013. Jeg går for nivå nummer to og har som mål å lese minst 10 eBøker i det nye året. Syns du dette høres gøy ut? Her kan du finne mer informasjon om utfordringen :)



8 kommentarer:

  1. Jeg kommer helt sikkert til å lese flere e-bøker etterhvert, men sånne utfordringer stresser meg så mye at lesegleden faktisk kommer litt i bakgrunnen! Det blir liksom viktigere å registrere framgang enn å nyte bøkene... Men e-bøker blir det!

    SvarSlett
  2. Ti ebøker skal vel gå fint det tenker jeg.Har enda ikke fått kjøpt meg lesebrett så jeg får stå over denne utfordringen til neste år, i 2014 kanskje?

    SvarSlett
  3. Denne skal jeg bli med på. 10 e-bøker bør kunne gå fint!

    SvarSlett
  4. Jeg melder meg også på. Dette hørtes morsomt ut!

    SvarSlett
  5. Lykke til, Anette :) Jeg blir som Berit litt stresset av akkurat denne tyopen utfordringer, har forsøkt og feilet tidligere. Når det er sagt så leser jeg mye e-bøker så denne utfordringen behøver jeg jo ikke trene på :D Jeg er jo så glad i min Kindle(og papirbøkene mine selvsagt).

    SvarSlett
  6. Jeg sprenger sannsynligvis målet med stil og holder meg derfor til GoodReads Challenge også for 2013. Det er det eneste stedet jeg "teller" bøker. Jeg lar også slikt stresse meg, men jeg er ikke verre fanten enn at jeg justerer målsetningen min ned dersom jeg ser det ikke kommer til å gå. Som i år på GoodReads - målet var 100 bøker i 2012. No way Hose! Så nå er målet 85. Like fint :-) Syns imidlertid det er litt gøy med fokus på e-bøker! Og denne utfordringen har gjort at jeg har laget meg min egen, lille, private lydbok utfordring istedenfor :-D

    SvarSlett
  7. I'm so glad you're participating and mentioning me in your post. Good luck and Happy Reading!

    Kendal
    Kinx's Book Nook

    SvarSlett
  8. Jeg blir nok ikke med på denne nei...men har alltid lesestoff i nærheten. E bøker har jeg ikke brukt så mye, enda. God leselyst!

    SvarSlett