tirsdag 24. april 2012

Fabelaktig utfordring "Min favorittpute"


I dag er jeg med på en utfordring som er ganske forskjellig fra bloggutfordringene jeg har vært med på før. Flotte Maia og hennes Fabelaktige Blogg ønsker i april å se hvilken pute som er vår favoritt. Jeg blir med i siste liten og viser en pute (vel, det er faktisk to) som betyr noe helt spesielt for meg.


Disse to putene fikk jeg i julegave i fjor og jeg syns de er helt fantastiske. Ingrid på ti år hadde nemlig et meget hemmelig prosjekt hos bestemor i høst, og dette var resultatet. To store, myke og fargeglade puter som hun hadde sydd helt selv (bare med pittelitt hjelp fra bestemor) og du kan tro jeg ble glad, og verdens stolteste mamma!! 
De passer perfekt i stuen vår og jeg tror nok at disse to kommer til å være mine favoritter bestandig :)

Se flere favorittputer her!



11 kommentarer:

  1. Kjempefine:-) og veldig kjekt med noe som barna har laget, ikke sant? Min datter har laget flere puter til meg som jeg fikk en sommer... men jeg er nok for seint ute i denne omgang... Ha en strålende dag:-)

    SvarSlett
  2. Så fine puter:)) og så flink hun har vært da:)

    Ha en flott tirsdag:)

    SvarSlett
  3. Kjempefine - og for et fint mønster. Så flink ei datter du har :-)

    SvarSlett
  4. Kjempefine:) For en flott gave å få:) Morsomt utfordring:) Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  5. Superfine puter! Sånne vil jeg også ha:D Skjønner godt at du ble stolt:D

    Bli gjerne med på min fotografiske utfordring:D
    http://enrosafugl.blogspot.com/2012/04/fotografisk-utfordring-sort-kjrlighet.html
    Ha en fin uke:D

    SvarSlett
  6. For en fin blogg dette var....*drømme seg bort* :D Jeg elsker jo bøker over alt på jord, men er også veldig glad i å skrive og har lyst til å inspirere folk med bøkene mine - en gang i fremtiden.

    Nå nylig opprettet jeg en side på Facebook, hvor jeg kommer til å poste tips og råd, tekster etc etc. Ta en titt hvis du vil! :) https://www.facebook.com/#!/ihewriting

    Mvh. Ingvild Hegge Eriksen

    SvarSlett
  7. Så utrolig fin gave! Det er fint hvor rørt vi blir når vi får selvlagede gaver fra barna :-)

    SvarSlett
  8. oh nice! flott gave dah! og fin blogg! (ThanxForUrComnt) :D

    SvarSlett
  9. svar: Hei du! :D Awwww, såå koselig å høre!! :D Nå ble jeg superglad, du gjorde en litt trasig onsdagskveld hundre ganger lysere!! Jeg elsker når jeg kan inspirere og bare..ja, glede folk med det jeg skriver. Hihi! :D

    Åå, så søt en idè! :D Jeg assosierer ofte bøker med pledd, tekopper og...PUTER!! Kuult...

    Stor klem fra Ingvild! :D
    PS: Har du goodreads/bokelskere?

    SvarSlett
  10. Så nydelige puter, Anette, og når jeg leser at de er en mammagave laget med kjærlighet og omtanke blir de jo bare enda vakrere. <3
    Kos deg med syslene dine, min venn. Hos oss går det så og si bare i konfirmasjonsforberedelser om dagen. Den store dagen er neste lørdag! Så jeg er ikke mye på bloggen, men tenkte jeg ville prioritere å titte innom deg og hilse på likevel. :-)

    SvarSlett
  11. Hei søte deg!
    Så utrolig kjekt at du deltar inne på min utfordring:)
    Putene du viser er herlig, ekstra herlig med historien bak de! Fablaktig spreke farger! LIKER LIkER!

    Fin helg!
    Fabelaktig

    SvarSlett