torsdag 5. september 2013

Bokfrokost #31


Jeg leser fortsatt "Tråden" av Victoria Hislop

Gresk honningyoghurt med et dryss av mandler og cashewnøtter
Isvann
En liten smak av Nidars nye mokka&melkesjokolade. Mmmmmm

Både yoghurten og sjokoladen ble jeg obs på hos Consuming. En fantastisk blogg som presenterer alt som er nytt av mat&godis i butikkhyllene :)

Still reading "The Thread" by Victoria Hislop. 
My delicious bookbreakfast: Greek honey-yoghurt with a sprinkle of almonds and cashewnuts.
Ice water
Mocca&milkchocolate. A new chocolate is in store and i love it :)




3 kommentarer:

  1. Frokosten er for lengst fortært- eller kanskje det snart er på tide med en til?? Tråden fikk jeg ikke helt dreis på før jeg lånte den som lydbok, da satt den til gjengjeld som et skudd!!
    Mulig jeg husker feil, men jeg trur Hislop kommer med ei novellesamling i høst. Det blir i så fall spennende!!

    SvarSlett
  2. Jeg elsker gresk youghurt! :-) Boken du leser har jeg også tenkt å lese, men du vet hvordan det er med disse leselistene! :-) Ha en riktig fin dag.

    SvarSlett
  3. Koselig bilde, men selv er jeg dessverre ingen frokostmenneske. Syns alt smaker sagflis på den tiden:) PS: Vi har likens drikkeglass:) Håper frokosten smakte.

    SvarSlett