fredag 5. oktober 2012

Reisefeber-Bokfrokost!



"Jokeren" av Markus Zusak

Toast med peanøttsmør og jordbærsyltetøy (det eneste jeg får ned når jeg vet at jeg skal opp i fly om et par timer ).

Passet er klart og turen går til Liverpooooooooool <3


Det har ikke vært så mye rørelse på bloggen denne uken. Full fart med foreldremøter, jobbing og forberedelser til kjærstetur. I Liverpool blir det shopping, god mat, pubrunder, stand-up show med John Bishop og ikke minst fotballkamp på Anfield. Simply the best!!!!


Ha en herlig helg så sees vi uti neste uke en gang :)




6 kommentarer:

  1. Ønsker dere en riktig GOD TUR og kose dere MASSE begge to!! EN RIKTIG GOD HELG!!
    Klemmer fra Beathe

    SvarSlett
  2. Jeg ønsker deg en riktig god tur !! Spennende med fotballkamp i England, det er noe eget .

    Klem fra Nann Karin

    SvarSlett
  3. Riktig god tur, og kos deg :)

    SvarSlett
  4. God tur :) Og hvordan er boka? Om jeg ikke husker helt feil så skrev han boktyven også, og den likte jeg!

    SvarSlett