onsdag 16. april 2014

Bøker lest i 2014 #13 - "Mørketid 2, Farlige forbindelser" av Salmund Kyvik


Kristians engasjement i Hirden kaster skygger over dem alle, Frode driver med prosjekter som ikke tåler dagens lys, og Hilde blir dratt inn i noe hun ikke aner rekkevidden av

I bloggpausen jeg hadde leste jeg blant annet denne boken, bok nummer to i serien Mørketid. Handlingen finner sted i Oslo under andre verdenskrig og jeg blir bare mer og mer begeistret for serien og karakterene. Vi følger familien Henriksen og i bok to kan vi lese om det som skjer etter at krigen har brutt ut. Nå kan jeg nesten ikke vente på å få lest bok nummer tre :)


2 kommentarer:

  1. Jeg har lest en annen serie av forfatteren som jeg likte godt og derfor er jeg nysgjerrig på denne. Nå er det mange år siden jeg leste en slik serie så det er kanskje på tide igjen. Ha en fin onsdagførpåske,Anette:-)

    SvarSlett
  2. Jeg har lest to serier i mitt liv, Isfolket for hundre år siden, også Nattmannens datter som pågår nå. Jeg hoppet av på bok 13 for da gikk det litt i loop, men jeg tenkte å lese de par siste bøkene for å se hvordan det går. Ha en strålende påske Anette, takk for koselig hilsen :)

    SvarSlett