lørdag 1. mars 2014

Bøker lest i 2014 #8 "Bad Girls" av Rebecca Chance



HVILKEN BOK? "Bad Girls" av Rebecca Chance

HVOR HAR JEG FÅTT DEN? eBok kjøpt på iBooks

HVA HANDLER DEN OM? They met in rehab - but some of them had rather more therapy than they bargained for. Supermodel Amber Peters should have the world at her feet. But her secret addiction has led her down a dangerous path. Lap dancer Skye Ellwood is desperate to get out of the life she's living, but has no idea how - until a client makes her an unusual proposition. Following an ultimatum from his fiance, A-list movie star Joe Jeffreys is finally heading to rehab to sort out his sex addiction - and save his squeaky-clean image. Spoiled daughter of a legendary rock god, Petal Gold is convinced she's a huge star in waiting, and she'll trample on anyone she thinks is standing in her way. Passion, jealousy, betrayal, revenge and scandal: during their tumultuous thirty days at Cascabel clinic, the lives of Amber, Skye, Joe and Petal will be transformed forever. But for one of them, the stakes could not be higher - or more dangerous.

HVA SYNS JEG?  Dette er en av de beste bøkene jeg har lest av Rebecca Chance, som ligger øverst på listen over mine favorittforfattere. Hun har kreert et eget univers av fotomodeller, skuespillere, kongelige, ja alt man trenger av superstjerner i jetsetmiljøer, og romanene oser av glitter, glamour og erotikk. Hun balanserer det hele på en perfekt måte og det er umulig å ikke bli glad i karakterene i "Bad Girls". Jeg kan ikke skjønne hvorfor disse bøkene ikke er blitt oversatt til norsk, og anbefaler både "Bad Girls" og de andre bøkene hun har skrevet på det sterkeste!!




2 kommentarer:

  1. Høres ut som en kjekk bok :)

    SvarSlett
  2. Ser ut som du har hatt en kjekk stund mens du leste i alle fall. Superstjerner og glamour er ikke helt min greie, men skjønner at dette falt i smak hos deg :)
    (søren og, nå fikk jeg lyst på sjokolade...)

    SvarSlett