søndag 9. september 2012

Vinneren av giveawayen Helt i Boks er.......


....tamtarataaaa.....besteste Rita med bloggen Neverluren Hus og Hjem. Rita hadde lodd nummer 99 og 100 og på Random.org ble lodd nummer 99 trukket!


(jeg ble visst fri for ark - da tager man hva man har ;)

Denne gangen trenger jeg ikke å sende premien, for Rita er en god venninne og bor her i Brønnøysund! Så gøy :)


Følg med videre, tenker det blir en ny giveaway når vi har kommet hjem fra Englandstur i oktober, kan hende jeg finner noen spennende ting i Liverpool :)








7 kommentarer:

  1. Hurra for den heldige :)

    Finfin søndagskveld til deg. Her er det benet høyt, litt blogging før mannen og jeg skal sette oss ned med en film.

    Happy ukesstart
    -klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer til den heldige vinneren. Super matboks og en fantastisk kul bok! :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til den heldige vinneren:-)

    SvarSlett
  4. Wiiiii.....hipp hipp hurra :-) No vart e jammen hoppende glad :-) Takker og bukker :-)
    Gleder meg til gavesermonien ;-) :-)
    Klem fra Rita

    SvarSlett
  5. Gratulerer til den heldige vinneren!:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer til den heldige vinner av boks og bok. Ser fram til neste giveaway!

    SvarSlett