mandag 17. september 2012

Mandagstema - Mykt/Soft


Mandag igjen, og jeg fikk akutt lyst til å være med på Helenes mandagsutfordring på bloggen "Alt som er vakkert". Temaet i dag er mykt/soft og jeg har tatt et bilde av mitt nyinnkjøpte pelspledd som jeg gleder meg noe innmari til å ta i bruk. Tror ikke det kan være noe som er mykere enn dette :)


Pleddet kommer til å passe helt perfekt i vår nymalte loftsstue og jeg må bare ta med et bilde jeg tok i går kveld av den nye lyslenken jeg kjøpte i sommer - med øyenstikkere i alle slags farger. Ble det ikke fint?


På tv'n var det en fotballdokumentar om Liverpool og gjett om det kiler i magen når jeg tenker på at det er litt under tre uker til vi reiser dit på langweekend!! Hurra :)

Klem fra




7 kommentarer:

  1. Koselig myk-innlegg. :-)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Kjempefine og myke bilder du viser frem! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke!:)

    SvarSlett
  3. Flott bidrag!! Godt å ha et mykt pledd når man benker seg i sofaen på mørke høstkvelder!! Ha ei fin uke! Klems:))

    SvarSlett
  4. Mjuk och skön att ha när man sitter i soffhörnet och läser en bra bok!

    SvarSlett
  5. Mykt å ha om seg er godt. Ha en fin kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/09/16/mandagstema-atte/

    SvarSlett
  6. Koselige bilder! Det er fint å ha noe å glede seg over og glede seg til nå når det blir mørkere og kaldere utendørs.

    SvarSlett
  7. Åh.. Det så virkelig deilig og mykt ut. Kan tenke meg det blir godt brukt inn i høsten.
    Stilig lyslenke også. :)

    SvarSlett