tirsdag 4. mars 2014

Boken på vent :)


Ukens bok på vent er "Kom Hjem" av Julie Kibler. På forsiden lover forlaget at den som likte Barnepiken vil bli trollbundet, og jeg er spent på om boken innfrir forlagets løfte!

89 år gamle Isabelle ber sin unge frisør Dorrie om en tjeneste. En stor tjeneste. Isabelle vil at Dorrie skal legge alt til side og kjøre henne fra Texas til en begravelse i Cincinnati. Det er en lang reise, men Isabelle gir ingen nærmere forklaring. Bare at de må dra neste dag.Dorrie er svart og enslig mor i 30-årene. Hun sliter med forholdet til en ny kjæreste og tenåringssønnen byr stadig på utfordringer. Hvorfor ønsker Isabelle å ha henne med på turen? Til tross for at hun ikke får vite noe mer, bestemmer Dorrie seg for å bli med.I løpet av den lange reisen avdekker Isabelle sannheten om sin fortid. Kanskje kan historien om hennes første og største kjærlighet hjelpe Dorrie til å finne ut av sitt eget liv.



Finn flere bøker på vent hos Beathe og Beathesbokhylle :)






11 kommentarer:

  1. Denne venter jeg hos meg også, men det er et par bøker som skal leses før det blir dens tur. Ser frem til å begynne på den! Koselig bilde :-) Ønsker deg en fin dag,Anette!

    SvarSlett
  2. Denne har jeg stående i hyllen også, gleder meg til å ta fatt på den etter jeg har blitt ajour med pågang bunken. Takk for hyggelig hilsen, håper du får en fin tirsdag :)

    SvarSlett
  3. Nydelig cover, takk for fint boktips! Og ha en fin tirsdag, Anette! :)

    SvarSlett
  4. En bra bok høres det ut som. Kom nettopp inn fra biblioteket der jeg har lånt krim av Jørgen Brekke. Og bestilt noen andre. Da er det på'n igjen! Ha en fin uke.

    SvarSlett
  5. Denne har jeg også fått og lest det første kapitlet, så jeg gleder meg til å lese hele boka.:)

    SvarSlett
  6. Denne har jeg nettopp fått. Den høres så bra ut at jeg har veldig lyst til å begynne på den med en gang, men nå har jeg begynt på for mange bøker og må fullføre noe og :-D Ønsker deg en fin dag, Anette!

    SvarSlett
  7. Jeg likte godt barnepiken, så kanskje dette er en bok for meg. Har notert den på leselisten

    SvarSlett
  8. Hugsar at eg likte Barnepiken -tips notert :-)

    SvarSlett
  9. Dette var en ukjent bok for meg. Men håper den faller i smak når du skal begynne på den. Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  10. Denne boken har jeg også på vent, og jeg ser frem til å lese den :)

    SvarSlett