lørdag 27. desember 2014

5 års jubileum :)


I dag er det akkurat fem år siden jeg skrev mitt aller første innlegg på Anettesbokboble, og det har virkelig vært fem flotte bloggeår. Selvfølgelig har det gått i bølger og daler, men jeg har hele tiden vendt tilbake til bloggingen fordi det har gitt meg så mye.

Nå har det vært stille her på Bokbobla en stund. I høst har det skjedd utrolig mye, som har gjort sitt til at bloggingen har kommet i siste rekke. Heldigvis har ting roet seg, og med julefreden har også blogglysten kommet tilbake. 

Om litt skal jeg på jobb på Ark, og det blir nok bytting av bøker og spill som står øverst på lista hos mange av kundene våre i dag. 

Ønsker alle en herlig tredje juledag, så sees vi i morgen :)



5 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med jubileet :) Merker selv at i travle tider må bloggen ligge litt, men jeg også vender alltid tilbake :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen Anette! Kos deg på ARK, Så du innlegget mitt om ARK hinn dagen? Jeg skal dit nå, for å bytte en bok som jeg kjøpte selv, men fikk i postkassen samme dag. Sånn kan det gå. Ha en herlig jobbedag, før helgen setter inn igjen :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med jubileum! Så koselig at du er med og blogger for fullt igjen. Og jobb i bokhandel må være bra! Ha en fin romjul, Anette!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med jubileum!

    SvarSlett
  5. Gratulerer :)

    Ønsker deg en fortsatt fin romjul :)

    SvarSlett