onsdag 20. august 2014

Bøker lest i 2014 #33 "Løp for livet" av Jane Costello



HVILKEN BOK? "Løp for livet" av Jane Costello

HVOR HAR JEG FÅTT DEN? Fra egen bokhylle. Kjøpt i fjor.

HVA HANDLER DEN OM? 28 år gamle Abby har forsøkt å ta tak i helsen sin før, blant annet ved å spise en muffins til frokost istedet for to. Nå lar hun seg overtale til å bli med i en joggegruppe, som tilfeldigvis ledes av en usedvanlig kjekk og veltrent mann. Den første løpeturen går imidlertid ikke helt som planlagt, og Abby setter joggeskoene tilbake på hylla.
Men en dag får hun triste nyheter om Heidi, en god venninne og kollega, og hun bestemmer seg for å gjøre det hun kan for å hjelpe, uansett hva det måtte koste av kalorier.

HVA SYNS JEG? Morsom, rørende og underholdende. Forfatteren er fra Liverpool, min favorittby, og at handlingen finner sted der er et ekstra pluss. Alltid morsomt å kjenne igjen steder man selv har vært. 
En perfekt bok å ha med seg på ferie :)



2 kommentarer:

  1. Høres ut som en bok jeg kanskje kunne ha glede og nytte av. Skulle så gjerne blitt venner med joggeskoene mine igjen :)

    SvarSlett
  2. jeg lider av trenings vegring, men akk ... burde nok gjøre en innsats. fin omtale. en ukjent forfatter for meg, så alltid gøy å oppdage nye bøker :)

    SvarSlett