torsdag 19. juli 2012

Vips, så var ferien over!!

Det er jammen helt utrolig at tiden går så fort når man har det gøy! Tre uker forsvant på et blunk, og nå er jeg tilbake på jobb igjen. Vi har vært på ferie hos familie i Figgjo (like ved Sandnes i Rogaland) og her kommer en liten collage med bilder som ble knipset mens vi var der :)


1. Vi var på Vg-lista Topp 20s konsert i Stavanger og Ingrid koste seg selv om regnet strømmet.
2. Kristian digger Beach Boys og tar en liten trall av Surfin' USA
3. En vakker blomst med en liten humle foreviget på bussholdeplassen.
4. Jeg traff min hjertevenn Hege som har bloggen Med andre ord. Vi tilbrakte en hel formiddag sammen, med lunsj og litt shopping pluss enda et kafèbesøk. Utrolig koselig :)
5. Vi besøkte Jærmuseet og Ingrid fikk seg ny mobil (!), he he :)
6. Masse god mat ble spist både ute på restaurant og hjemme. Svigerinnen min, Kirsten Elin, er en mester i å lage spennende retter med thailandsk vri.
7. Action på badeplassen da en svanefamilie med en meget bestemt svanepappa fant det for godt å gå i land akkurat der vi koste oss. Det ble vi som måtte pakke badesakene og skynde oss vekk fra en fresende svane.
8. Ingrid fikk være med søskenbarnet sitt, Miriam, i stallen flere ganger og red på snille, lille Wilma.
9. Husbonden klarte kunststykket å bli solbrent i ØYET på fotballkamp. AU!!!
10. Familieidyll???

Håper alle har en flott sommer selv om været for det meste er helt umulig. Jeg for min del har fått den der hersens sommerinfluensaen og sitter her med pledd og er både tett i pappen og sår i halsen. Fillern å'.....

Vi sees, klem fra





7 kommentarer:

  1. Høres ut som en flott ferie, bortsett fra det med øyet og formen din nå da! Håper du kommer raskt over sommerinfluensaen :)

    SvarSlett
  2. Flott at dere hadde en så fin ferie. :) Nå ble jeg litt imponert over husbonden din, det er ikke hvem som helst som klarer å solbrenne seg på øye! :)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder, ser ut som dere har hatt det fint :)
    - og ja tiden går fort når man har det fint ღ
    Koselig også at du traff Hege, alltid kjekt å
    treffe gode bloggvenner ღ Får se jeg også om jeg
    treffer noen bloggvenner når jeg drar til Sunnmøre :)
    - ikke kjekt å bli solbrent på øynene da! - huff...
    Ha en fin helg som kommer og kos deg masse.
    - klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Ja, er synd at tiden går så fort, =) Veldig fine bilder =D

    SvarSlett
  5. Så koselig å lese at ferien ble så vellykket! Du får det til å høres ut som ferie her i distriktet er toppen. For oss som bor her er det nok mer ordinært, men sånn er det kanskje for de fleste. Nytt er alltid spennende. ;-)
    Tusen takk for en fantastisk koselig dag sammen med deg og for det pene du skrev om meg i innlegget ditt. Blir rørt av sånt, jeg. Ser ikke ut som bildet av meg var så ille heller, i alle fall fall fargeriktmog sommerlig. ;-)
    Så dumt at du ble dårlig! Vi har sikkert hatt noe av det samme her i huset, men muligens sluppet noe billigere unna. Vi har følt oss i dårlig form et par dager, men ikke verre enn at vi stortnsett har vært

    SvarSlett
  6. Ops! Liten feil der... Fortsettelse følger her. ;-)
    ...ikke verre enn at vi stort sett har vært oppegående, skulle det stå. Forkjølelsen har imidlertid sittet i i over ei uke... Riktig god bedring!!
    PS! Har sendt deg en melding på Facebook. ;-) ...men vi kommer oss avgårde senere enn opprinnelig planlagt så vi er ikke i Brønnøysund før nærmere neste helg... :-)
    Snakkes min kjære venn!

    SvarSlett
  7. Høres ut som en herlig ferie :D Velkommen tilbake søte deg <3

    SvarSlett