mandag 12. desember 2011

Deilig førjulshelg :)

Nå har det vært stille på bloggen et par dager, og det er fordi vi har vært og farta litt. Tidlig fredags morgen satte vi kursen mot Trondheim og der har vi kost oss max, helt til søndag. Vi har overnattet hos søskenbarnet mitt, Jeanette og hennes lille familie, og helgen gikk fortere enn svint - den gjør jo som kjent det når man har det moro!

Vi har shoppet julegaver og juleklær, spist nydelig god mat -både hjemmelaget og "bortelaget", og slappet av mellom slagene. Vi har kost masse med spillernye lille Steffen på 3 mnd , og pappa Atle og storebror Benjamin tok med Ingrid og pappa Jan Frode på 3D-kino. Kristian har utvidet musikksamlingen med x-antall cd'er og jeg fant meg faktisk julekjole - kryss i taket :)

Helgens store høydepunkt var utvilsomt konsert i Olavshallen med flere av MGP jr's dyktige artister. Ingrid fikk til og med treffe sitt store idol Malin, og fikk både autografer og bilde. 


Nå er vi tilbake i Brønnøysund igjen, og vi fortsetter førjulskosen med gaveinnpakking og lussekattbaking. Og innimellom sniker jeg meg til å lese litt i Cecilia Samartins "La Peregrina". Har lest et par kapitler og er veldig fornøyd så langt!!

Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar