lørdag 17. september 2011

Jorden rundt på 80 bøker!


Da jeg hadde bloggen min på blogg.no startet jeg et prosjekt jeg kalte Jorden rundt på 80 bøker. Det var fryktelig moro, men så kokte det liksom bort i kålen sammen med flere andre av mine prosjekter.  Nå har jeg lyst til å starte opp igjen og ta deg med på en reise blant bøkene jeg leser i år. 

Rubinrød

Kofferten er pakket, i vesken ligger pass, fotoapparat, mobil og dagboken min. Magen kribler av forventning og tankene svirrer omkring mens jeg sitter på flyet til London. Der blir jeg møtt av Gwen som har lovet å ta meg med på shopping, musical og flere av tingene man bare MÅ gjøre når man er i London. Jeg vet fra før at Gwen har en spesiell familie, og hun har lovet å fortelle meg en stor hemmelighet om kusinen sin som hun egentlig ikke liker i det hele tatt. 

Men min Londonferie blir langt fra hva jeg har tenkt meg, merkelige ting skjer med Gwen og med skrekkblandet fryd blir jeg vitne til alle de spennende hendelsene som oppstår når Gwen oppdager at hun kan reise i tid!

Klikk på bildet , så får du lese min anmeldelse av boken :)

Det som skulle være en kjapp London-weekend ble istedet et lengre opphold. Jeg kunne jo ikke forlate Gwen mens hun trengte meg mest. Men til slutt ble det klart at Gwen var i trygge hender og jeg kunne forlate henne og dra videre til neste destinasjon; jeg befinner meg fortsatt i England - nærmere bestemt Wales. Blir du med?


5 kommentarer:

  1. "..men så kokte det liksom bort i kålen sammen med flere andre av mine prosjekter." kokge uttrykk :D

    SvarSlett
  2. Så gøy at du tar opp igjen dette, Anette! Klart jeg vil følge med deg jorda rundt... That's what friends are for! ;-) Herlig start, forresten. London er en spennende by! For vår del ble det med langhelga sist helg, og vi kom oss trygt tilbake som planlagt. Er spent på hvordan dette ender! Hehe.

    SvarSlett
  3. Hei og hopp :)
    Tusen takk for koselige kommentarer på bloggen min :) Du må hive deg med på giveawayen min ;)
    vi kan godt møtes og ikke drikke kaffe hehe, jeg drikker ikke det ;) men vil gjerne møtes ja, spent på å høre hva du synes om mitt lille verk :)
    Kos deg med sofa og pledd og ha en fortsatt koselig helg :) klem

    SvarSlett
  4. Spennende:0)
    Og så gøy at du har lest Sirila gentlemenn, herlig bok:0)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  5. Hei Anette! Det er alt for lenge siden jeg var innom din bokboble. Elsker den boka og gleder meg til å reise jorden rundt med deg :-D Stor klem fra Janicke

    SvarSlett