onsdag 22. januar 2014

Bøker lest i 2014 #2 "Ingen trygg havn" av Maureen Lee

Boken er

  Kjedelig     Fantasifull
Morsom         Utfordrende
 Troverdig       Forutsigbar
  Usannsynlig      Velskrevet
  Romantisk      Dårlig språk
  Trist         For lang
 Spennende      For kort
 Uhyggelig     Nydelig 



"Ingen trygg havn" handler om to irske søstre som i 1925 kommer fra hverandre i det de er i ferd med å emigrere til Amerika. Store deler av handlingen finner sted i New York og byen jeg har tapt hjertet mitt til, Liverpool, og boken var en fantastisk leseopplevelse.
Heldigvis har forfatteren skrevet mange flere bøker i samme sjanger, så det blir nok en tur innom adLibris om ikke lenge :)



1 kommentar:

  1. Så deilig å finne ei bok som appelerer så til hjerterøttene!
    Jeg skal notere meg navnet- selv om jeg ikke har noe spesielt forhold til verken Liverpool eler New York. Gode historier er gode uansett ;o)
    Nyt livet!

    SvarSlett