lørdag 23. juli 2011

Ufattelig....what do you say when words are not enough....

I dag tenner jeg et lys for alle som er rammet av tragediene i Oslo og på Utøya. For de drepte, de som overlevde og alle pårørende. Jeg tenner et lys for alle oss som skrekkslagne fulgte nyhetene time etter time i håp om at det ikke var så ille som vi trodde. Og det var det ikke....det var verre. I dag tenner jeg et lys i håp om at vi aldri noensinne skal være nødt til å oppleve noe liknende igjen. I dag tenner jeg et lys...og det skal få skinne.....

Today I'm lighting a candle for all the victims of the terrible actions in Oslo and Utøya yesterday. For those who have been killed, the survivors and all their families and friends. I'm lighting a candle for all of us that terrified watched the news for hours hoping that it wasn't as bad as it seemed. And it wasn't. It was worse... Today I'm lighting a candle hoping that we never ever will witness horror like this again. And this little light of mine...I'm gonna let it shine.....




3 kommentarer:

  1. Det var forferdelig. Jeg forstår ikke hvordan en mann kan ha samvittighet til å drepe over åtti ungdommer!! Det er då fælt!

    SvarSlett
  2. Det er helt grusomt. Jeg har fremdeles ikke helt skjønt det tror jeg. det kjennes liksom ikke sånn ut, selvom to mennesker jeg indirekte kjente døde på Utøya, så har jeg ikke skjønt det ennå. Følelsene ligger der liksom, men kroppen min vil ikke la dem komme til overflaten. Det er bare helt uvirkelig..

    SvarSlett