fredag 1. november 2013

Hallo november - farvel bloggen.......

november | via Facebook

.....i allefall for en stund. Gradvis har det blitt færre og færre innlegg her på bokbobla, og nå har jeg kommet frem til at det er på tide med en pause. Selv om jeg i det forrige innlegget sa at jeg er tilbake for fullt, så er dagene mine nå så forskjellige fra før at blogging kommer langt ned på prioriteringslista. Leselysten er på vei tilbake, men jeg bruker kanskje tre uker på å lese en bok som jeg tidligere leste på under en uke. 

Det har ikke vært lett å komme frem til denne beslutningen, bokbobla er jo tross alt hjertebarnet mitt, men jeg ønsker ikke å gjøre dette halvhjertet, og da er dette det beste for både meg og bloggen. Mest av alt beklager jeg at jeg ikke får fulgt opp lesesirkelen jeg "lanserte" med brask og bram, men jeg håper jeg blir tilgitt av dere som meldte dere på. 

For min egen del kommer jeg til å skrive små snutter om bøkene jeg leser på facebooksiden , Anettesbokboble, og du kan også følge meg og bokbildene mine på instagram som Anettedragonfly. 


Ha en herlig førjulstid alle sammen, så sees vi igjen :)


12 kommentarer:

  1. Hei søte Anette
    Så trist, for du er veldig flink. Men kjenner til det å ha tid eller
    overskudd til å holde en blogg vedlike... Jeg følger med både på
    Instagram og Facebook - men jeg håper du er tilbake her om en
    stund ღ Jeg også har vært borte fra bloggen, men jeg håper og
    ønsker å være tilbake igjen på nyåret - så får vi se om jeg får det
    til :) Ønsker deg en fortsatt fin, fin høst, november og snart JUL :D
    Stoooooor klem fra Mettemor ;) thihi....

    SvarSlett
  2. Ha en god pause, kanskje du så smått kommer tilbake :) kos deg!

    SvarSlett
  3. Godt at livet byr på utfordringer så du ikke har tid og lyst til å tilbringe livet foran pc`en. Lykke til!

    SvarSlett
  4. God pause, håper du kommer tilbake :)

    SvarSlett
  5. Du har ei triveleg "stemme" i bokbloggverda, så eg seier lukke til og på gjensyn :)

    SvarSlett
  6. En trenger en pause av og til..og livet forandrer seg fortløpende...
    Ønsker deg god pause og håper du kommer tilbake:)
    Setter stor pris på bloggen din:))

    SvarSlett
  7. Det var trist å høre, men jeg håper du får tatt deg en god pause og kommer tilbake når du har tid/lyst igjen :)

    SvarSlett
  8. Det er fint å ta pause når andre ting tar mer tid. Jeg håper likevel at du snart er tilbake, for jeg kommer til å savne deg! Men, jeg skal følge med på Facebook og Instagram :-) Klem!

    SvarSlett
  9. Jeg har et håp om at du titter innom med et blogginnlegg eller to i løpet av et år, Anette. Pakken din ligger her fortsatt, men nå skal jeg få ut fingern og sende den avgårde. Den ligger i gangen, det er bare porto som mangler. FLAUT.

    Jeg håper du har det bra og at dere har tid til litt hygge i førjulstiden. Mange klemmer fra meg.

    SvarSlett
  10. Var innom deg i dag for å se om du er i farten igjen. Håper desember farer fint med deg :) Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  11. Kos deg med pause - vi er her vi når du kommer tilbake :o)

    SvarSlett