onsdag 20. juni 2012

Bokbilde - og en titt i bokhylla

314282_3535605029123_2043492965_n_large

Bare to dager igjen til ferien starter, og jeg gleder meg noe fryktelig til late sovemorgener, forhåpentligvis sol og lesestunder på altanen. Kanskje også komme hjem med en koffert full av bøker når vi har vært på vakre Jæren på besøk hos familie. 

Jeg kjøper alltid med meg en bok hjem når jeg har vært ute og reist, og i bokhylla står blant annet "Remember me" av Sophie Kinsella som jeg kjøpte i Dubrovnik da jeg var på Middelhavscruise i 2008. Bøker er perfekte ferieminner :)

REMEMBER ME

Lexi wakes up in a hospital bed after a car accident, thinking it's 2004 and she's a twenty-five-year old with crooked teeth and a disastrous love life. But, to her disbelief, she learns it's actually 2007 - she's twenty-eight, her teeth are straight, she's the boss of her department - and she's married! To a good-looking millionaire! How on earth did she land the dream life??! She can't believe her luck - especially when she sees her stunning new home. She's sure she'll have a fantastic marriage once she gets to know her husband again. He's drawn up a 'manual of our marriage', which should help. But as she learns more about her new self, chinks start to appear in the perfect life. All her old colleagues hate her. A rival is after her job. Then a dishevelled, sexy guy turns up...and lands a new bombshell. What happened to her? Will she ever remember? And what will happen if she does?



7 kommentarer:

  1. Hvem ville ikke hatt en slik koffert med hjem full av bøker. tenker det blir kjekt med ferie:-) Denne boken står på ønskelisten min, sikkert en herlig sommerbok. Ha en fin dag Anette :-)

    klemmer fra meg!

    SvarSlett
  2. Så pent bilde du hadde ;) Denne boka har jeg lest, og som annet Kinsella er den lettlest ogsmåmorsom :) Deilig sommerlektyre :) Perfekt for ferie :)
    Ha en finfin dag :)

    SvarSlett
  3. Flott sommerminne!:) Herlig bilde av kofferten, likte den:)Boken har jeg også skrevet ned på leselisten min, den har så fin bokomslag. Skikkelig sommerlig:) Ønsker deg en flott dag Anette:)

    SvarSlett
  4. SV: Nå er det 2 dager igjen til min ferie også. Siste jobbdag på fredag :) Deilig <3

    SvarSlett
  5. Jeg også falt for den vidunderlige kofferten! Spesielt siden Charlotte's Web er en så søt bok.

    Veldig hyggelig innlegg som fikk meg virkelig i feriestemning!

    Ønsker deg en fin sommer:-)

    SvarSlett